Ont i magen&tårna.

Blev nyss klar med beställningen..beställde en liten fotobok som är lätt att ta med (tar inte mycket plats)... Perfekt att ta fram och visa för släkten eller när man har annat besök och så kan man också ha den som en portfolie så man kan visa när man söker jobb eller till någon skola etc... två flugor på en smäll med andra ord! Blev bara 9,70€/970kr att kosta, så billigt med andra ord! Men den var nersatt och idag var sista dagen så jag passade på.
Beställde också ca 16 st foton... några i vanlig storlek och andra i lite större format. Några av dem skall jag rama in och ge som gåva till några bekanta (: Tror dom kommer bli glada nog!
Och nu fick plötsligt ont i magen... ajajdet river i magen och så har jag lite gaser i magen... men jag har inte ätit nåt opassligt idag så det är konstit.... men att jag fick mittiallt ont i magen vet jag int vad det beror på..det är såndär konsti känsla. Som magen skulle korva ihop sig och någon river i magen åt alla håll..
Har troligtvis brutit några tår.. har inte på flere dar kunnat böja på några tår och så är hela foten och tårna uppsvällt.
Idag när jag skulle gå kunde jag int gå på tårna alls :/ Tror jag får kolla upp det för jag har jättekonstiga tår..dom är helt böjda och är inte så många som har sådana tår jag har. Iallafall vad jag sett/hört.. ni kan få en bild imorgon om jag hittar usb sladden, annors får det väl bli en webcambild... Men det är liksom så att jag har böjda tår och när jag varit på röntgen så ser man en STOR broskbit på varje tå... man ser int det "riktiga" benet i tårna pga att broskbiten skymmer det så dem har svårt via röntgen att se om någon tå är av :/ Men läkarna har sagt att tårna skall inte se ut som mina gör och jag har ganska ofta smärta i dem.. Får väl ta och göra något åt den saken så att hoppeligen dehär lidandet/smärtan far.


Försöker fara imorgon till jobbet oavsett vad (omständigheterna)... börjar jag må sämre under dagens lopp skulle jag få fara hem tidigare vilket e bra..har ju arbetspass mellan 10:20-16:00. Vi får väl se.

Nu skall jag och sova så jag orkar stiga upp imorgon, min buss går kl 10 in till stan så. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

Hoppas du mår bättre nu!

2011-06-15 @ 11:12:48
URL: http://saveu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!