Off to Åbo!

gammal bild på mig från åbo år 2009, en gång i tiden då jag hade rött hår

Har varit och fört 2 plastpåsar fulla med pantflaskor redan idag på morgonen till butiken så att jag har lite extra money när jag skall till Åbo idag! Så morgonhurtig jag är! Fast jag var igår och tog ut 40€/400kr från bankautomaten också. Tar ut mera i Åbo sen om det behövs. Tog egentligen ut pengar nu så att jag har råd till bussen + lite fickpengar (: Packade allt klart redan igår kväll och tvättade håret och satte i fuktat hår torrshampo och den har UV-skydd, helt perfekt för idag då dom lovat +30 grader igen, lika som igår!
Äta frukost och fixa håret nu och sen bär det av att gå till busshållplatsen för att vänta på bussen som går 10:20 (9:20 svensk tid)! 

Kram Amanda

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!