nelly.com eller hm

Bestämde mig för att jag skall beställa lite från nelly.com lite kläder/stuff jag behöver (: Måste ju passa på när dom har fri frakt och gratis retur tills 31.7! :D Och dessutom är det första gången jag beställer därifrån men jag gillar en hel del kläder därifrån men har aldrig än klickat på "beställ" knappen men bara ögonsshoppat istället ;)
Nu skall jag fortsätta nätshoppa, vad jag beställt kommer i senare inlägg! :) 

Alltså OM jag hittar nåt trevligt :D
EDIT: Det blev att beställa lite kläder från h&m, men det håller vi till spänning tills jag får dom hem :D Borde komma inom några veckor (:

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hejhej !:D jag följer dig på bloglovin nu<3 följ mig med kram<3

2011-06-18 @ 16:13:38
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: haha ja :D

Jaa de är de :)

2011-06-18 @ 19:03:39
URL: http://jonnaerlandsson.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!