Moster

Tog en bild på söta Rafael (en väns son) när vi var på utfärd till Borgå!
Kolla hans ögon!
Snart blir jag moster! Om exat en vecka är det beräknat att min systers första barn skall föda. Men den kan ju komma före eller efter, man vet ju det aldrig! Blir det en vecka försenat så då skall dom sätta igång den isåfall pga att babyn väger redan 4,2 kg. Kommer bli en stor baby! Jag längtar! <3

Älskar barn och det är första gången jag blir moster och mina föräldrar blir morföräldrar :D Första barnbarnet för vår familj med andra ord!
Min syster Josefina&hennes fästman valde att inte veta könet i förväg men namn vet jag redan men det håller vi som en överraskning för er bloggläsare tills babyn är född ;) Så är det lite spänning i det hela.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja kanske det :)

2011-06-14 @ 13:41:39
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Men åh vilken sötnos!



Och grattis till att du snart blir moster =D

2011-06-14 @ 14:32:11
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!