Inget speciellt

Oj vad jag känner mig lat... rättare sagt JAG ÄR LAT! Har int gjort nästan ett dugg idag efter att jag kom hem..
satte på datorn, hämtade mat och åt det såklart  - det blev fusilli (glutenfri pasta) &kyckling,samma rätt som igår! gott var det,nomnom!

Har bara suttit vid datorn sen dess, läst bloggar, chattat men sen gjorde jag åtminståne EN vettig sak. Var på nätet med pappa och kolla på lite olika stugor i österbotten som vi "hyr" för några dar för vi far dit den 1 juli och är där ca en vecka. 4-6 juli sover vi i husvagn ;) Kostade bara 50€/500kr för att hyra den och då finns allt, OCKSÅ KYLSKÅP! Typ en likadan husvagn som vi haft när jag var liten men den har vi sålt nu.
Och så far vi och hälsa på kusiner också och annors bara fara dit som vår årliga resa. Vi far först till TUURI , Finlands största bybutik...har varit dit säkert 100ggr förrut.. är vår traditon att fa dit varje år.. t.o.m flere gånger än en gång medan vi e där ;) När jag var liten for vi både dit året runt men dom senaste åren har vi bara farit dit om somrarna!

Men för övrigt så har jag varit lat idag, men jag har orsak, ingen belastning på tårna/foten och jag hade tänkt redan under halva dagens lopp att se på film men här är jag ännu och bara glott på skärmen.
Nej nu skall jag nog ta tag i att se på en film och äta jordgubar! Får se vilken film det blir.

SOV GOTT FINA LÄSARE! :)

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

tänker inte länka dem, de är inte värda det. men du kan ta reda på det enkelt själv ;)



alltså nä.. jag dör hellre än å spy så att se ngt äckligt gör inte att jag vill spy.men tack :)

2011-06-17 @ 01:05:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Cami

husvagn e kul :D o hej ja e också skitlat, om man nu inte räknar me jobbe så gör ja precis lika lite som du, haha ;)

jee, du är så välkommen på min studentfest sen om ett år! :D

2011-06-17 @ 13:46:49
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!