Gräs


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin bild, jag älskar att fota :D

Hur jag kom in på din blogg var faktist att jag läste din kommentar på Micahs.se , håller med dig starkt där, hatar också mobbning! :)

2011-06-23 @ 16:26:03
URL: http://nattstad.se/eviss
Postat av: Evelina

sv: Jag förstår vad du menar, hälsan går absolut före! Du har ju massa poäng i det du säger, jag skulle också lugnt kunna hjälpa Mikaela, men lite svårt att få kontakt med henne bara!

Förstår det du menar med psyk och sånt, jag vet hur hemskt det är (har aldrig varit inlagd och så) men en i min familj har psyk och massa.. Så förstår verkligen hur du menar, det är jätte jobbigt...! Och sen ser man verkligen hur Mikaela mår dåligt, tror helt ärligt att hon skulle må bättre om hon inte läste kommentarerna eller att hon stängde av sin blogg. Visst är det skönt att skriva ut sin ångest i bloggen men efter blir det bara värre när folk börjar kommentera och då kan man lika gärna använda en bok där man kan ''skriva av sig'' Det funkar!

Bor du i Finland ? Är i finland några gånger per år, har släkt i vasa och är finlandssvensk :)

2011-06-24 @ 02:14:49
URL: http://nattstad.se/eviss

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!