Life is not easy

Nu är jag ledig från jobbet exakt 1 vecka, skönt! Men dagen började int så bra.. min mamma hade talat med min pappa om att jag skulle börja i en ettårig skola och dom båda är strängt emot det. nej, det är inte bara för att dom kommer sakna mig utan att dom tror att det ska hända samma sak som ifjol.. att jag hamnade in på Roparnäs (sjukhus) :/ . Sen prata jag en stund med pappa men det blev till ingenting och jag blev sen ledsen och sur och såg bara en hemska saker framför mig.. Och så fundera jag ut ett tag att kanske det är lika bra att jag int far nu då min hälsa egentligen int är så bra (psykiska). Har gått 4-5 kg ner under en vecka..Men vi skall int gå in på det så mycket nu...
Hälsan kommer ju före allt annat annars oavsett vad.
Jag vet att det är ändå 2 månader kvar tills skolan börjar i Vasa men det tar ett bra /långt tag för hälsan också att bli bra..
Idag blir en lite deppdag men alla har vi våra bättre&sämre stunder...

Hoppas ni har det bra iaf! (:

Kommentarer
Postat av: EMMAS

varför har du gått ner så mkt? :o

2011-06-23 @ 15:21:14
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!