Gått ner i vikt!

Idag morse när jag steg på vågen visade sig på 57,4 kg! :) Har för drygt en vecka sen och före det vägt över 64 kg så är faktiskt nöjd! För sen när jag blir äldre vill jag int bli värsta tjockisen så det är bra att börja i god tid när man är ung och orkar :) När man e pensionär spelar det inge roll mera sen men nu så är det bra att hålla sig i form så länge man hinner/orkar så att man int ångrar sig senare i livet. Och sen så har det också inverkan på att jag sen maj ätit glutenfri kost att därför har jag gått ner en hel del i vikt och sen också ätit hälsosammare.

Är riktigt nöjd som sagt :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!