Djurplågeri!

bild från i tisdags när vi va ut på sjön!(:
Anledningen varför jag kom ganska fort tillbaka från stranden (vi for iväg lika snabbt som vi kom dit) var att det kom en man dit med sin hund och sen for vår hund och hälsa på den och mittiallt så sparkar mannen vår hund så att vår hund skriker till!!!!! 

Djurplågeri, usch fy tusan! Hade kameran med,jag borda ha fotat när hundarna snusa varann och då sku ja kunna fått det på bild när det händer och anmält honom.. för såntdär gör man int utan orsak! och int heller fast de sku finnas en orsak! Tur att vår hund int fick någå värre fel...
Nu ska jag ta boken "Syskonkärlek" i handen och ut i solen och läsa en stund förrän jag skall iväg på möte..skjutsen kommer efter mig kl 17 (16 svensk tid)
Ha en bra dag i solen eller regnet,vad ni har för väder hos er!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

fin bild!

2011-06-12 @ 15:49:35
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!