Dagen i korta drag.

Idag har varit en rätt skön dag men jättevarmt! Nästan +30 grader i skuggan så har ju varit galet varmt men skönt iaf (: Så jag tog mig på en promenad med hunden och en sväng till butiken för att köpa mandariner och på väg hem så stannade vi hos en bekant för där var Citzys hundkompis så han fick bli där och leka medan jag pratade med ägaren om allt möjligt!

Efter att jag suttit ute på gräsmattan i några timmar i värman och pratat medan hundarna lekte och vila så for vi hem sen men vi gjorde promenaden lite längre så for vi genom skogen och sen hem :) Och sen har jag varit ute och gått här på gården och fotograferat och lite av bilderna kan ni se några inlägg lägre ner! Blev inte så mycket bilder men några är ju alltid bättre än ingenting. Skall fota mera sen när jag har inspiration igen. Imorgon skall jag in till Ekenäs för att kolla i lite butiker och sen blir det kanske till Lojo, får helt enkelt se :)
Nu skall jag titta på filmen Life is beautiful som jag blev på hälft med.. dom har så rolig accent i den. Egentligen så är filmen tydligen med annat språk men den är dubbad på engelska jag har men är bara bra så man förstår nåt ;D Klarar int av att se på filmer som har helt främmande språk med text. Eller jag klarar nog av men man blir bara så störd på det.
Men hoppas ni haft en bra dag! Kramar.

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle

sv: Härligt! Det är bra här :)

2011-06-28 @ 22:18:28
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: EMMAS

sv: minns inte vad den hette, men har gjort ett inlägg om den men de har inte kommit upp än :( funkar inte att uppdatera för mig

2011-06-28 @ 22:57:58
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

pappa ramlade ner från taket i förrgår så han var på sjukhus :(

2011-06-29 @ 09:25:10
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: aina [fotoblogg]

Aha :S men jag har lagt till dig nu. :D

2011-06-29 @ 10:05:52
URL: http://ainaphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!