Barnvakt

Idag var mitt jobb att vara barnvakt. Det var faktiskt kul :D Fast man fick svänga om sin finlandsvenska till riksvenska för Heidi som flickan heter, är från Sverige men hon är och hälsar på sin pappa som bor i Ekenäs.. Hennes pappa jobbar också på loppiset som jag och nu fick jag äran att vara med Heidi hela dagen. Vi var tillsammans från 9-16 så det var rätt länge men kul hade vi :D
Som tack&belöning blev jag på bjuden av hennes pappa på mat&lösglass. nomnom!
Vi målade, åt kex till fika&drack pepsi, lyssnade på musik och pysslade och for ner till stranden ett varv för att se om det skulle finnas nå fiskar att fånga med Heidis hov. :) 
Tyvärr har jag ingen bild på henne och har int ändå lov att sätta bild på henne så ni får va utan, sorry!
Så ni får istället denhär roliga bilden lånad från google :D ;


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag jobbar delvis på ridskola, så nu har jag hållt i massa läger de senaste veckorna, och sen börjar jag ett nytt jobb på måndag som jag nyss fått. Spännande. Vad vill du "bli när du blir stor"? :p Hehe, nej men vad vill du jobba med? Kramar

2011-06-21 @ 16:48:22
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!