Ångest

Hej ångest...den hemska ångesten välld över mig nu. I min blogg verkar jag säkert som en helt vanlig tjej som lever livet dag för dag ,lever för fotograferingen och tar dagen som dom kommer men egentligen är det inte så. Det år sä mycket mer. Ni skulle bara veta... men så är också den frågan skall jag börja vara mer öppen i bloggen eller int? Det finns sina konsekvsener och också sina positiva sidor.

Men det jag vet att det är MIN blogg och jag skriver vad jag vill i den men SJÄVLKLART får ni också komma med önskemål, förslag&tips!
Och som ni säkert märkt har jag inte skrivit så mycket om vänner men där är problemet att jag har knappt några vänner. Jag har haft x - antal st som var i ett gäng inklusive mig men plötsligt en dag började dom ignorera mig, egentligen började allt på en fest. Jag hade fått en tro och jag är nykteriskt men sen senare blev jag int bjuden nånstans.. Har bara få vänner kvar. Fast jag inte gjort något så är det inte så många som vill träffa mig. Jag är trött på att hela tiden att det är JAG som frågar om vi kan umgås, så betyder jag nåt för dem är det också deras tur att fråga. + många ggr får man ett osäkert svar.
Nå nu till mina "besvär/diagnoser" ;
Det är så att jag hör röster och ser syner.. jag vet att det är bara inbillning men när dom kommer är det så verkligt, så verkligt att jag kan/får panik! Annors lider jag av panikångest, vanlig ångest,självskadebeteende (jaförsöker sluta men det är som ett beroende, jag vill inte göra det med flit men när jag tappar kontrollen så då händer det) och i vintras blev jag också diagnotiserad också med borderline/bipolär sjukdom...  augusti 2010-februari 2011 var jag inlagd på sjukhuset pga 3x självmordsförsök..
Bara pga mina problem är jag inte annorlunda, jag äter 3 olika receptbelagda mediciner och med dem klarar jag mig någålunda och det är dem som gör att problemen förekommer färre men det finns nog det dagar då dem kryper inom min kropp...
Nu vet ni lite mer om mig. Ni skall veta att det tog tid&mod för mig att skriva detta inlägg!

Kommentarer
Postat av: jennifer

bra inlägg. hoppeligen är det inga knäppa personer som skriver någå knäppa kommenterar!

2011-06-17 @ 19:51:50
URL: http://jennifers.ratata.fi
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, ingenting typ, jag jobbar jättemycket nu så jag är lite trött :) Har du haft en bra vecka då? :)



Vänligen, Sannalitens.blogg.se, en blogg om mig och kläder

2011-06-17 @ 19:56:21
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Alexi

Hej!

Jag har försökt att blogga om annat än mit mående men de gick snabbt över i något annat så jag valde att skriva de jag tänkte i den bloggen jag har nu.

Själv har jag diagnosen nu Dissociativt syndrom UNS (ligger precis mellan två olika diagnoser så därför fick ja UNS) har även varit i utredning för schizo och Borderline så jag vet vad de innebär och vad du går igenom ! Har varit på bup ett halv år i sträck och är nu på behandlingshem men jag skrev in min mejl så hör gärna av dig !!

Kram och kämpa på ! <3

2011-06-17 @ 20:59:57
URL: http://reddarkness.blogg.se/
Postat av: Catrine (FOTO)

Tycker du gjorde rätt i att avstå från alkohol på den där festen, om inte vänner respekterar det så är de inte riktiga vänner. Lycka till med allt!



Du fotar fint föresten!! :)

2011-06-17 @ 22:38:49
URL: http://catrine.webblogg.se/
Postat av: ida

Ville bara skicka en hälsning om hur otroligt stark du är, fortsätt kämpa på. Ett riktigt stort "beröm" eller vad man ska kalla det att du är väl medveten om att du inte ska skada dig själv, även om det tyvärr itne går att hejjda.

Kramar /Ida

2011-06-18 @ 18:22:53
URL: http://babelly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!