Ångest gällande mat

Börjar ni må dåligt av att se på bilden eller blir ni hungriga?
Bläh..har ångest efter att ätit några mackor.. och jag tog 3 st utan att jag märkte och får sån ångest då jag ser på sista mackan som väntar på mig.. den senaste tiden har det börjat att jag får ångest efter att jag ätit mat.
Senast före denhär gången var för flere år sen jag hade anorexi, håller på kanske att komma tillbaka? Har senaste tiden också börjat tänka på min vikt&så.. jag vet att det inte är bra men har man haft det en gång så finns det lätt att sjukdomen kommer pånytt.
Får nog spara mackan till senare.. Har märkt på senaste tiden att jag ätit betydligt mindre men jag har bara int varit hungrig eller haft matlust. På tal om det så skall jag nog träna mina magmuskler för snart börjar min mage sticka ut så att jag ser gravid ut.. det gör den ibland men ja, det går att träna :) 

Nu skall jag se på några filmer och sen sova, sov gott! (:

Kommentarer
Postat av: Nate

Hej tjejen!

Jag känner inte dig, så jag vet inte hur mycket pengar du brukar spendera på skönhetsprodukter och sådär varje månad, men jag vet att varje kvinna tycker om gratis saker. Jag är medlem på en hemsida där man kan få gratis presentkort på både 150 och 250:- i ett brett urval butiker! Blir du medlem på hemsidan är både du och jag ett steg närmare ett härligt presentkort. Bli medlem här: http://www.gratismakeup.se/?r=208922



Kramar!

2011-06-18 @ 21:43:17
Postat av: Sanna (klicka)(fotoblogg)

Heej ! :D

vill du vara med i dagens blogg som utsees imorgon ? :D



tipsa gärna bloggar/vänner att dom också kan anmäla sig ;)

2011-06-18 @ 21:54:35
URL: http://sannasfotografi.blogg.se/
Postat av: Sanna (klicka)(fotoblogg)

Svar: Tack för att du är med i "Dagens blogg" & tack så jättemycket för att du tyckte att jag fotade fint ! :P <3



Kram

2011-06-18 @ 23:17:38
URL: http://sannasfotografi.blogg.se/
Postat av: EMMAS

sluta nu! du har ju visat bild på din kropp och den är fin! och du ska inte behöva tänka på såntdär då! oki? :)

2011-06-18 @ 23:41:36
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!