Vilken dag!

Dagen börja bra men sluta skit.. Först var jag med Danni och prata en sväng på moron och så for jag vidare med buss till Karis och hon iväg på sommarjobb.. :)

Och väl när jag var i Karis träffade jag på min kompis Veronica G och vi gick till ett café och pratade sinsimellan om allt mellan himmel och jord. Sen börja min mage ha ljud för sig så vi for till K-supermarket och ja köpte en saftglass som jag fick i mig. Nå väl så börja det dåliga.. jag fick såna bröstsmärtor att de va helt hemskt. Jag bara svor och klagade och kunde knappt gå. Så vi beslöt oss att gå till fontana (ett lite lugnare ställe där andra människor e och en e närvårdare som jobbar där som ja känner från innan. På väg dit höll jag på att kollapsa.. Väl framme i fontana hamna vi sen ringa ambulans för det blev bara värre och värre och jag kund knappt prata och var så yr och hade såna kraftiga smärtor..

Men det dom gör är att för mig till hälsovårdscentralen :o Och va där ett tag och sen hadd jag sån smärta att tårana kom. Dom rann och jag trodd seriöst ja sku dö. Men det dom säger att allt lät helt ok så du får fara hem nu efter att jag hade fått vilat där i ca en timme o.O Man får ju int alls den vård man behöver här! Dom sku ha kunna göra mycket mer.. som röntgen/andra undersökningar osv men nej inte! Alltid ska dom komma undan med det lättaste..

Man får int alls den vård man behöver här.. helt skit! Jag var nära på att bli inlagd på psyk också men det som fattades var att min psykolog är på semester nu och kommer tillbaks i augusti... sku han vari på plats så sku dom skicka mig dit och via det en remiss till psyk.

Iallafall en sak som var bra att jag fick skjuts av en sjuksköterska halv fem tiden till busstation.. snällt av henne! :)

Blev lite långt men hoppas ni orkade läsa allt :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

oh, jobbigt :( så dom vet inte vad det är för magsmärta heller? typiskt vården.



jobbigt det där med psyk... :( men dom kan ju inte tvinga dig som sagt.

2011-07-06 @ 17:59:11
URL: http://jennifers.ratata.fi

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!