Plocka svarta vinbär

Pappa fick med mig att plocka svarta vinbär och det gick helt ok trots att jag hade tungt att vara så därför var jag ganska tyst nästan hela tiden.. vi plockade i ca 1 en timme och då fick vi säkert 12 plastburkar fyllda med massvis av svarta vinbär! Går nog ganska snabbt och plocka då man e fler än en och plockar (:

Ikväll tillbaka iallafall till sjukhuset.. klarar/orkar int att vara en dag hemma till som sagt. Varför jag int säger till vilket sjukhus är för att jag int vill att alla skall få veta det - alltså jag vill hålla det hemligt över bloggen men jag är iallafall vid trygga händer på sjukhuset!


Typ sådär stora var vinbären..t.o.m lite större också ;D 
gogglebild btw!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!