Home sweet home!

Den enda bilden jag tog på mig själv under hela resan xD Konstigt nog...
Nu är jag hemma igen (: Kom hem ca halv fyra tiden och förde alla mina saker in från bilen och nu har jag fotat vad jag köpt från TUURI så det ska komma i ett annat inlägg :D 

Har nu suttit i ca 10h idag i bilen så man är nog lite trött efter det men sov lite i bilen, snarare halvsov så det var helt skönt. Var ju tidig väckning idag också.. steg upp 6:30!

Vad har ni haft för er denna julimånad? (5 dagarna som gått) (:



Kommentarer
Postat av: jennifer

jag har solat, hängt med kompisar, tagit det megalugnt och ätit jordgubbar (:

2011-07-05 @ 17:31:33
URL: http://jennifers.ratata.fi

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!