En presentation om mig (:

Namn?
Amanda Cecilia
Smeknamn?
Mandy/Mandi
Född?
26.10.1991
Bor?
Kalix
Familj?
Mamma, Pappa. Syskon: Christoffer,Sebastian,Josefina,Benjamin
Närmaste vännen?
Har flere men Daniela R. bor närmast (:
Har du djur?
Jo, 4 katter och en hund.
Hur är du som person?
Jag är en glad,positiv och sprallig person men har också mina upp&nedgångar
Finns alltid för mina vänner och stöder&hjälper dem så gott det går och vill dem allt väl! (:
Vad går/gick du i för skola?

Grundskola : Höjdens skola.  Axxell: Merkonom
Pluggar du nu? Vad isf?
Nej.
Vad har du för framtidsplaner?
resa,barn, eget hus m.m (:
Vem är din pojkvän & hur länge har ni varit tillsammans?
Har ingen.
Vad gör du på fritiden?

Simmar 1 gång i veckan (nu på vintern), är med kompisar, fotograferar med min systemkamera, barnpassning, sjunger och ibland gå på second hand/shoppa :)
Tatuering/piercing?
Öronen (:
Bästa maträtt?
Grönsaksbiffar&potatismos!
Musik?
Lyssnar på det mesta, allt som låter bra i mina öron men lyssnar på nästan allt förutom opera.
Beroende just nu?
musik,fotografering.
3 positiva egenskaper och 3 negativa?
Positiva: glad, rolig, omtänksam  - Negativa: kan bli lätt sur (beroende på vad det handlar om), envis (ibland), kan vara lite för babblig men jag försöker skärpa mej :D

Såhär ser jag ut,utan smink x)

Kommentarer
Postat av: Viola Söderberg

Nu finns vinnaren från "dagens blogg" uppe! Klicka in och kolla efter om du är den lycklige, annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen :)

2011-01-21 @ 19:50:45
URL: http://violasplace.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!