Chilldag.

Dagen börja med att jag åt morgonmål, sen satt jag ner mig i vardagsrummet och börja pussla på ett pussel jag och Nina började på igår, har tyvärr ingen bild på den men där finns en massa pumpor ( tillräcklit så att man får nog av dem! ) och sen olika hus och en kyrka, som en lantgård där det finns en välkommen skylt och tre amerikanska flaggor och en massa grönsaker på ett ställe där di "säljer", pusslet är "målat/ritat" och den är inte för svår men inte heller för lätt, helt passlit för oss :) Har kommit över halva pusslet redan men nu är jag hos mamma så pusslet kommer säkert vara färdigt när jag är tillbaka igen på söndag xD

Klockan halv tie gick jag till aktivitetsenheten och fortsatte att väva på min trasmatta jag började med för några dagar sen, har gjort nästan 100 cm på den men längre skall den bli!

Igår var jag,Nina och Eeva och bada bastu, vi hadd jättekul och sen sprang vi ut i kylan och hoppa i snön och rulla oss där en stund och sen sprang vi in igen, in till bastun och värma oss emellanåt och sammanlagt 3-4 gånger sprang vi ut och rulla oss så att vi blev helt röda på kroppen ;P Roligt hadd vi och så som vi skratta och skrek, galet värre men huvudsaken att man hadd roligt vilket vi hadd! :D

Googlebilder!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!