Bakning&dagens outfit

Tjena!
Idag vaknade jag halv elva tiden och sedan steg jag upp och såg på tv en stund, och sen i duschen och efter det klädde jag på mig och lade på datorn och var här en stund. På kvällen skulle jag egentligen baka en kladdkaka men upptäckte att vi inte hade några ägg, så det blev en egen variant av en kaka ;) Tog chokladbollarreceptet med men jag gillar inte kaffe så det blev apelsinjuice i istället och så lade jag till lite vetemjöl+ bakpulver och vips så hade jag en egen variant av havreflarns-chokladkaka! Gott blev det :) Medans jag bakade så var det en främmande katt i vår köksveranda (vi har ett hål för våra katter så att dom slipper in), upptäckte den då jag skulle släppa ut vår ena katt vid namn Luigi och plötsligt bara så började han fräsa och skrika och sånt liv det blev! Och så hörde jag en katt jama non-stop ute så jag tog på mig snabbt vinterjackan och gick ut för att se och då såg jag skymten av den främmande katten springa till skogs.
Har inte laddat upp en outfit bild på SUPERLÄNGE så nu kommer den äntligen och så en bild på kakan! (: Ha det gott!

Kakan (:
Dagens outfit: Tunika H&M, Treggings - fick till present av mamma (ingen aning varifrån dom är,står int på byxorna)

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: På skoj med mina systrar som jag skrev i inlägget ;d. Kram ♥

2011-01-22 @ 01:48:40
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!