26 januari.



Vart rinner tiden iväg? Det var ju just julafton&nyår men snart är det februari! Nä, det kan int va sant! Jo, men det är sant, februari om 6 dagar! Tycker ni inte också att januari-månaden har gått otroligt fort? Känns som man inte har hunnit göra något fast man egentligen har det. Om exakt 9 månader fyller jag 20 år! :D Men det är ett bra tag tills dess men det blir kalas på sommaren istället, firandes av att jag inte är en tonåring längre! Och för att då kanske vädret är mer på vår sida, tänk er, sol,varmt,bad,sommarkalas med goda rätter. MUMS!

Halva veckan som gått har jag gjort detta;
På måndagen var jag först på jobb till Fontana 8:45-13:30 , sen möte i Ekenäs och de räckte ca 2 timmar. suck -.-
Igår (tisdagen) efter morgonmålet och simma lite över 1 timme, och sen vänta på lunch, efter det vävde jag på min matta , har ungefär halva färdig, den blir ca 3-4 m lång, så int så jättelång men helt passlit för den skall inte komma till något stort rum, den kommer bli till användning sen när jag flyttat hemifrån till egen lägenhet :D
På kvällen från 17-18 spelade jag badminton, full fart och massa spring så att man blev svettig! Och efter det lite step up, både badmintonen och step up var kul! :D Badminton har jag spelat förr i många år, varit med på träningar och sånt, säkert i ca 10 år (?). Men step up var min andra gång och det var riktigt kul, vi bara tog det på skoj nu :)

Nu just sitter jag på stolen i Fontana och skall om ca 20 minuter fara "hem", sen till frissan kl 14 och tvätta&fixa håret och lacka naglarna, GRATIS (: Är en "må-bra" grupp jag är med i, varje onsdag (:

Ha en fin dag! Här skiner solen,gör det också hos er?

Kram!



Kommentarer
Postat av: Cami

nu skiner solen, eller nå sken en stund sej iaf, jättefint e de :)

2011-01-26 @ 14:15:14
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!