20.1.2011

Jöstas vad tiden rinner iväg, int ens en vecka tills det byter månad! Kändes ju som det var just första januari ju :o
Vaknade klockan 7:50 idag men var helt trött pga min ena kisse hade jamat i över 1 timme före de, jag var så trött så jag orka inte bry mig/stiga upp men när väckarklockan pep så steg jag upp och släppte kissen ut (:
8:30 kom bussen som tog mig till stan, och där böt jag buss för att fara vidare till Karis till Fontana och här har jag varit sen 9:15 och chillat och ätit hemlagad pizza, mums! :D
Märkte att jag int alls har uppdaterat så mycket vad jag gjort denna vecka men har gjort samma sak nästan varje dag så här får ni veta ;
Varit till Fontana nu måndag-torsdag (klubbhus) klicka HÄR för att veta mer om det! Och så igår fotade jag med min systemkamera lite vattenbilder och nya bilder på mej, har int fotat sen 2 januari pga batteriladdaren varit försvunnen men iförrgår hittades den som sagt, laddar upp bilderna ikväll! :D

Kram!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!