Sjuk.

Här sitter jag i stegring/feber. Normalt brukar jag ha 35 graders temp , vilket är lågt, men nu har jag 37 grader som betyder för min temp samma sak som att jag skulle ha 38 grader :/ Stiger det över 36 e jag helt slut redan och känner mig febrig. Har varit  hela dagen idag trött&slö och så mätte jag tempen på dagen och då fick jag reda på att det var pga min höga temp. Har bara vilat, spelat på The Sims 3 på min dator ,ätit febernedsättande och plättar med sylt&grädde och tagit det lugnt.

Upptäckte igår att värkande tanden jag nämnt tidigare om i ett inlägg , så det visade sig vara en visdomstand! Räknade att jag hade en extra tand så beställde tid till tandläkaren idag och fick en tid genast imorgon på morgon då det är så pass akut. Skönt att få det åtgärdat. Wish me good luck!


Gonatt,sov gott (:


En bild på mig från 2009. Förändring visst på 2 år?

Kommentarer
Postat av: sarah

Hihi jag vet inte, antagligen en liten burk eller nåt :D tycker synd om dom men det var sött :P

2011-02-24 @ 22:32:02
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas att du mår bättre nu i alla fall. :)

2011-02-27 @ 16:26:44
URL: http://kandii.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!