Helgen som gick och dagens.

På fredagen åkte jag med bil från Ekenäs till mamma som bor i Åminnefors, var övernatt där tills idag (måndag). Vi for på lördagen till lite olika butiker och jag fick en locktång som var på rea, TREsemmes hårinpackning, några tröjor, 4 par strumpor, och ett par nya skor pga att nästan alla mina skor har blivit för små då jag gått över från skostorlek 39 till storlek 40 (:
Klockan är så mycket just nu att bilder kommer imorgon på det jag fick :D
Söndagen var vi och hälsade på hos min syster Josefina och hennes fästman och på beibisen som är i Josefinas mage :D Hennes mage har vuxit massor sen jag såg henne senast :o <3 Det är bara 4 månader kvar tills det är beräknat att babysen skall komma ut i världen, längtar<3 :) Första gången jag blir moster i mitt liv! :D

Idag förde mamma mig till en busshållsplats i Karis och det gällde bara på några minuter att jag skulle hunnit med bussen men som tur hann jag trots alla mina kassar och grejjor! När jag steg av bussen i Ekenäs så plötslit ropade en kille och hälsade på mig och sa "Hej Bella!"  och jag svarade bara " Jag e int Bella..:" och han bara; "aha okej" och så fortsatt han sin väg xD Tänk så man kan ha fel av en person! Jag heter iallafall int Bella :D
Nu på kvällen såg jag på filmen "Älska mig" , den e värd att se!

Den är baserad på ungdomars egna berättelser om mobbning och utsatthet.
Filmen handlar om 15-åriga Alice som inte blir accepterad för den hon är, och om Josse som inte vågar bry sig trots att hon egentligen vill.
Det är en angelägen berättelse om att våga tro på den man är. Om vänskap, svek och förhoppningar om att få vara med, att bli accepterad, att bli älskad.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!