Frissa hemma hos mig.

Idag har det varit ell fullspäckad dag! Vaknade 10 på morgonen av att min hund hoppade på min säng och väckte mig x) Efter det steg jag upp och gjorde frukost till mig, det blev banayoghurt med mysli! Efter det klädde jag på mig, och på med ytterkläderna och sen till byn till ett loppis som bara var öppet idag, när jag kom hem klippte jag topparna på håret för att det behövdes, dom var så slitna :D  köpte 4 filmer och 2 böcker, bilder kommer senare då jag skall fota dem ikväll och också dagens outfit!

Ni får ha det så bra! Ha en trevlig lördagskväll ^^

Kommentarer
Postat av: Kristin!

Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

2011-02-13 @ 15:38:39
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Sannie

Trevlig alla hjärtans dag!

Denna dag sparkar jag igång en tävling på min blogg där du kan vinna ett PORTRÄTT på en KÄNDIS som jag ritar till dig! Va med vettja! :)

2011-02-14 @ 15:04:48
URL: http://sannie.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!