Dag 10 - Min tro

MIN TRO

Jag är kristen&frälst, hörs till pingstkyrkan, med andra ord pingstvän. Är inte sådär superreligiös att jag skulle gå i kyrka varje söndag, nej det gör jag inte men jag tror på högre makter, himlen, helande krafter (därför för att jag själv varit med om det flera gånger och fått vara med då andra blir helade) och att Jesus&Gud finns.
Är barndöpt, minns inte när men dagen före jag fyllde 18 bestämde jag mig att nu skall jag bli vuxendöpt/andedöpt och det blev jag då 26 oktober 2009 och är jättestolt över det! Deltar ibland i olika kristna evenemang som konferenser och via evenemangen har jag fått lära känna ett par hundra människor som jag blivit vän med och som har samma tro som mig! (:

Det var lite om min tro, vill ni veta mera så får ni jättegärna fråga :D
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!