Dag 1: Om mig!

Mitt fullständiga namn är Amanda Cecilia Lundkvist , från södra Finland, född i Ekenäs och bodd i Trollböle (som är utanför Ekenäs) från åldern 0-6 år. Flyttade till en by vid namn Tenala pga att huset vi hade byggt i Trollböle blev för litet då vi är 7 i familjen, min yngsta bror skulle börja i skola. Bor i ett egnahemsnus nu i Tenala.
Men nu skall jag prata om mig och int min familj, imorgon berättar jag om min syskon, så som det står på listan!

Jag är 19 år, fyller 26 oktober 20 år , då blir det fest!
Älskar att fotografera och fotograferar med min systemkamera Sony a300 , fotograferar allt möjlit som t.ex djur,människor, outfit, och allt möjligt annat :D
Har hela mitt liv levt med djur runtomkring mej, och just nu har vi 4 katter och en hund hemma hos pappa och hos mamma en sköldpadda och en hund (:

Har en egen elpiano/synth så brukar spela på den ibland, de är en sådan elpiano som kan lära en själv att spela många olika låtar (:

Det var då en hel del om mig, vill ni veta mera så fråga på! :D



Kommentarer
Postat av: Cami

de va en jätte fin bild på dej de! :D sori att ja int svara, hörde int o sen ha ja lyckats slösa bort all saldo nästan också.. :s ring om det är något! :)

2011-02-13 @ 19:32:39
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!