Allergireaktion!

För två dagar sen så åt jag till middag linssoppa (serverades) + sallad med någon krydda i, några timmar senare såg jag på mina armar då dem kliade och då märkte jag att dom var helt röd, gick efter salva och sen efter en stund när jag hade smörjt mina armar började det klia på överarmen/nära axeln så drog jag upp tröjärmen ännu mer och då såg jag&min kompis att hela min vänstra övrearm var nästan hel täckt av rött/allergieksem :o

Skall nog nästa vecka gå och fråga om jag kan ta allergitest så vi får veta vad jag är allergisk för, har själv andra allergier från tidigare så mycket möjlit att jag har andra också. Vill gärna få reda på vad det är för nåt som jag reagerade på! :)

Såhär såg min arm ut!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!