Strålande vinter

Vaknade redan kl 10 idag av att väckarklockan ringde och otroligt nog var jag pigg men bara bra det för efter en timme så skulle jag fara ner till byn och möta upp min vän för vi for tillsammans till butiken och köpa lite ingredienser till ugnspannkaka och så köpte vi varsin pizza som vi skall äta snart!
Vi har lyssnat på julmusik och pratat, nu skall jag och Amanda K äta pizza för dom var tydligen klara i ugnen nu =D

Efter det skall vi ut och fota då snön har kommit tillbaka igen, den försvann på söndagsmorgonen men inatt hade det tydligen snöat för när jag vaknade och såg ut "SNÖÖÖ"! 

Ha en bra dag allesammans!




Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tack så mycket! hur har din dag vart? :)

2011-12-21 @ 14:47:50
URL: http://hannalovisasol.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!