Julen är snart här.

Hann inte alls blogga igår, förlåt! Men satte aldrig på datorn under dagens lopp så det är orsaken xD Men nu skall jag försöka blogga varje dag, iallafall något :) 

Här går det inte heller så bra.. en plan förstörs efter den andre. Men nu hoppas jag att få fira nyår med vänner, tyvärr blir det inte Sverige som det var tänkt pga olika orsaker men sånt är livet men har ju också vänner här i Finland :)
Vet inte om jag berättat men den 9 januari så börjar jag jobba i dagis, ska bli kul! ÄLSKAR barn och har jobbat på samma dagis förut några gånger :D
Har idag varit och handla med pappa, när jag kom hem blev det att sätta smutsiga kläder i bykkorgen och småningom så skall jag börja paketera in julklappar! 

Just nu sitter jag och lyssnar på julradio via nätet så börjar småningomg få lite julkänslor här vilket e helt bra (: Snön som kom i lördags och varade till söndags morgon är borta btw!..

Har ni fått redan julkänslor? 


en gammal bild , och kolla vad kort hår jag hade då! x)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!