Det lider mot jul!

Har varit hes så gott som nästan hela dagen..märkte det sent på dagen när jag skulle prata med min bror men så hör man att man låter som en kråka xD Men kan bra vara för att jag vart torr i halsen då jag har knappt druckit nåt så gick sen å hälla upp i ett glas "fake" fanta ^^

Glutenfria tortillasbrödet var inte så gott kan jag också medge.. iallafall om man fick en bit att tugga som det inte fanns nåt på men annors gick det nog att äta...

Som sagt har jag fixat&trixat på bloggen och är nöjd! :) Men nu skall jag börja avrunda här och ta mina kvällsmediciner och sedan sova för imorgon bär det av till Mylly shoppingcenter och julshoppa!
Äntligen får man julklapparna köpta. Har redan en julklapp färdig men den har jag gjort själv.. men det får ni veta först efter julafton!

Godnatt,hoppas ni haft en bra lördag :)

Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: jag har det bara bra! :) Hur är det själv?

2011-12-18 @ 17:02:41
URL: http://spoink.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!