Dagens DRAMA; falla i vattenpöl!


BILD LÅNAD HÄRIFRÅN (länk)
Skulle till posten och hämta ett paket men på vägen så råkar man visst falla i en STOOOR vattenpöl! xD  Regnar/regnade som bara den och var kålmörkt på ett ställe och så halkade jag och landade i en vattenpöl så man var ju sen såklart nästan genomblöt! Tur så syntes det inte utifrån och fortsatte ändå resan och fick hämtat mitt paket och när jag kom hem böt jag genast till torra kläder, sitter nu i mina nya mjukisbyxor och min nya tröja där det står önskelista till jul (köpt från cubus) :D




Kommentarer
Postat av: Vem?

- åhh tack finis! Kram.<3

2011-12-23 @ 19:32:30
URL: http://tinanj.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!