Näringsterapeut

Är hemma igen över helgen på permission och skall på måndag tillbaka till sjukhuset. Jag kan säga kort varför jag är på sjukhuset för dem som missat; pga en överdos och jag klarar inte att leva på egen hand än..
Varför rubriken heter näringsterapeut är för att i onsdags var jag hos min näringsterapeut och vi pratade lite om hur min glutenintolerans har gått och så har jag fått nu diagnotiserat att jag har ätstörning. Jag har vetat det själv i lite längre tid men nu när det är diagnotiserat av ett "proffs" så kan man säga om det mer då man nu är 100% säker på att det är det. Så nu borde/hoppas jag att få hjälp med det också. Jag klarar inte mig själv med det heller utan jag behöver stöd&hjälp. Jag kämpar för livet&ätstörningen och det är ganska tungt. Vilja skriva detta så att ni vet hur allt ligger till! 

Hoppas ni haft en bra sommar som börjar snart lida mot sitt slut. Än är det int slut men hösten börjar närma sig och det har iallafall jag märkt med vädret att det blivit kallare.
Vet inte vad jag skall göra idag förutom att cykla till ett ställe där en 21 årig kille körde ihjäl sig på söndag morgon och sätta ljus dit. Igår kväll körde vi förbi stället när pappa kom efter mig från sjukhuset och där fanns en hel del ljus men som sagt så skall jag fara till olycksplatsen idag själv..
Ha en bra dag! (:



Kommentarer
Postat av: Cami

så tråkigt att höra om folk som dör i trafikolyckor... :( det kunde ju hända vem som helst

2011-08-13 @ 15:41:44
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!