Good morning sunshine!

Vaknade kl 9:30 men för att veta vad klockan var måsta jag sätta på datorn för att kolla för jag hade tappat bort min telefon. Det visades sig att min telefon har hela natten varit bland mina fötter... ups! Verkligen konstigt ställe!
Solen skiner idag så det blir säkert att fara ut en sväng på dagen, ut på en fotorunda kanske?! Annars så har jag nyss ätit ett glutenfritt knäckebröd och ett glas mjölk för dens om intresserar ;)

Och sen så har jag funderat på att göra ett videoinlägg på dagen eller ikväll, vad säger ni om det? Vill ni det? Är det nåt ni vill att jag skall ta upp i det, vardagen, favoritklädesplagg eller något annat? 
Kom med förslag! Alla förslag tas i beaktande! :D




En bild jag tog i onsdags, vad tycks? (:



Kommentarer
Postat av: .

Tips om vad man kan göra en tråkig lördagkväll! :)

2011-08-27 @ 10:31:34

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!