Bio

Idag blir det bio med min vän Amanda K :) Vi skall se på finlandsvenska långfilmen Iris. Det är min ena väns lillasyster som har huvudrollen! Annors så är det jättelänge sen jag var på bio men det ska bli nice!
Efter att jag  varit på bion så kommer det upp ett videoinlägg men bli inte skräckslagna av att jag har stygn&sår i läppen men det skall inte hindra mig från att videoblogga eller gå på bio eller ja, vad som helst!

Dessutom har man sen mer och berätta i videoinlägget på kvällen (:

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Okej har laggt till dig med ! :D

2011-08-28 @ 11:25:33
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!