Billig telefonräkning!

Jag e så glad sen dess jag bytte för drygt en månad sen abonnemang till ett kontrakt så att jag får en räkning på bara 13 € /månad (130kr) . Annors hade jag förr  mellan 15-40€ räkningar, i medeltal var det 30€ så nu är det jätteskönt att ha det såhär så sparar man pengar till annat också då jag försörjer mestadels mig själv med nästan allt.

DNA abonemmanget hade bara slarvat med mitt kontrakt då jag råkat få en 100€ (ca 1000kr) räkning men det visade sig att dom hade skippat min nätinkostnad som hörde till paketet och det är ju annars svindyrt att surfa på nätet på telefon om man int har något kontrakt som jag har... Men ringde här innan till kundbetjäningen och fick det fixat så behöver bara betala 13,15 € för senaste telefonräkning. Känns väldigt skönt så sparar man pengar till annat också :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!