6 saker du kanske inte visste om mig


bild för över en månad sen


1.  Jag lärde mig läsa när jag var 4 år gammal och sen dess har jag varit med i  olika läsklubbar. Först barnboklubben tills jag blev 10 år för då ändrades det automatiskt till läsebokklubben trots att det var samma kedja. När jag var över 14 år slutade jag där och fortsatte istället med i Funtasie tjejbokklubb i 4 år som numera heter GIRL IT.

2. Jag har ALDRIG flygit flygplan vilket innebär att jag aldrig varit till södern men velat/vill!

3. Jag har varit till NÄSTAN ALLA städer i Finland men i Lappland bara varit högst till Levi.

4. Jag har kört över gränsen mellan Finland&Sverige med bil!

5. Att köra över broar med bil får mig för stunden att bli panikslagen då jag tror/är rädd att bron skulle vara för murken och inte hålla längre!
6. Jag har varit laktosintolerant sen födseln men gick bort när jag var 5 år och kom tillbaka när jag gick på högstadiet men otroligt nog har det blivit så att jag tål inte att BARA dricka vanlig mjölk sådär bara men innehåller nån produkt som choklad mjölk klarar jag mig utan problem!
Där fick ni lite sanningar om mig, tänkte egentligen skriva bara 5 men jag måsta skriva den sista ocskå! =)
Skriv gärna också på eran blogg (isf länka det i en kommentar här under) eller här under i en kommentar " 5 saker du kanske inte visste om mig", skulle vara roligt att läsa :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!