Tisdag i sin korthet!

Idag har jag absolut gjort INGET vettigt. Eller jo, en sak, gått ut och gå med hunden och till butiken för att köpa lite mat! Seriöst,annors ingenting. Men orsaken är att jag int alls varit på humör idag. It's been a bad day. Panikångest, och så ha ja bara stirra på tomma intet då jag int haft lust&ork till att göra nånting.
Det som uppmuntrade mig och gjorde mig lite gladare iallafall var att jag hade fått post enda från Holland av min fina vän Chris! Jo, vi har träffats flere gånger i Finland men han bor just nu&studerar i Holland :)
Tack så jättemycket Chris för de underbara stuffen jag fick!
Nu har jag försökt samla lite krafter så ska gå igenom alla bilder från konferensen och sen kommer de en liten bildbomb upp till bloggen från konferensen!

Hoppas ni haft en bättre dag än mig!
Som avslutning för detta inlägg, en bild tagen på mig igår;

Kommentarer
Postat av: EMMAS

fin blogg du har =)

2011-04-26 @ 23:12:44
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!