Solig dag idag&mindre kul kväll.

Var ute i bara t-shirt idag,  outfiten ser ni under detta inlägg!
Fotade också en stundi skogen men då åkte nog vårjackan på ;)  Och så på kvällen hade jag ansiktsmask. Annors har jag bara chattat om allt möjligt med söta Jennifer och haft ett mindre trevligt gräl/diskussion med pappa. Han hotar mig med att lägga in mig på ett vårdhem. Det är FEL! bara för att jag kan ha LITE stökigt... liksom vem har inte det? Det finns säkert tusen andra som är dubbelt stökigare än mig som har så stökigt att man går på saker som ligger kringspridda på ens golv. Så har åtminståne inte jag. Mitt golv är för det mesta/nästan alltid tomt...
När jag sa det sa han "Men det är såna som är 5 år yngre än dig". Vad f*n tror han? Det finns ju andra vuxna som är helt jättestökiga av sig... som han skulle tro att ALLA VUXNA har det tiptop i sina hem/sovrum?  Bullshit.

Dessutom är jag snart 20 så han har ingen rätt att lägga in mig dit. Det är mot lagen att tvinga in en dit på våld... Det skulle vara annat om jag är 10 och int 20. Fast han behandlar ju mig som jag skulle vara 10 men bortsett från att jag måste betala nästan alla mina räkningar själv (trots en liten inkomst).


Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

Finns <3

2011-04-16 @ 21:24:07
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/
Postat av: Vicki

SV; jees, dm e helt nais :)

2011-04-16 @ 21:40:35
URL: http://victooriiia.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!