♥ Solen!

Idag när jag vaknade två tiden på dagen och  såg ut... SOLEN SKINER! Jag blev så glad att se solen, har varit grått, och regn regn dom senaste dagarna, visst är det bra för snart blir det vår ordentligt! Är som vinter här än fast det är april, mellan 0 till +8 grader.  Våren, var är du?
Pga att jag vaknade så sent var att jag på natten vaknade av att jag hade sån kramp i magen och sen tog mig och äta men det blev värre, fick jätteont i magen efter jag ätit så fick dricka en massa och gå på toa men somnade först 6 tiden på morgonen och vaknade av att pappa kom in till mitt rum xD

Nu skall jag ta något att käka och sen ut på en lååång promenad i det fina vädret med min systemkamera! Måste passa på nu när det är så fint väder. Foton kommer på bloggen senare!
Men nu skall jag sluta babbla om vädret!

Hurdant väder är det hos er?
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Okej vad roligt! :D

Här är det molnigt, men sol ibland :)

2011-04-05 @ 16:21:57
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Vädret är som en katastrof här, regnet öser ner & det har de gjort hela dagen

2011-04-05 @ 16:53:39
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!