Muskelvärk dag 2

Idag vaknade jag 14:50 och hörde bussan fa förbi, jag bara "oj shit e klockan sådär mycket! :o ". Så det blev hastiga drag att stiga upp från sängen och sedan äta brunch och till efterätt blev det yoghurt med saftiga mandariner, mums!
Det var då min nyttiga efterätt. Vaknade inatt och hade konstiga ryck i benen, sprattlade som bara vad och fick inte stopp!
Brukar ni också ha så ibland?

Har inte gjort så mycket idag pga att jag har muskelvärk,likaså igår,så har bara sovit, ätit och kollat på kläder i H&Ms sida och det blev en liten beställning, för att kolla vad kolla inlägget nedan eller HÄR!


Ena sidan blev fail och jag hade druckit varm choklad innan som kanske syns xD

Kommentarer
Postat av: Cami - foto

oj jag kollade att du hade gjort röda ränder i ditt hår! men de har du säkert int ändå hahaha :D

2011-04-07 @ 12:21:38
URL: http://reminiscences.blogg.se/
Postat av: simone

sweet :D

2011-04-08 @ 11:00:43
URL: http://simoneh.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!