Konferfensbilderna kommer upp imorgon!

Oj det var mycket mer bilder än jag trodde från konferensen..ca 400 stycken så det tar evigheter att fixa på dom och kolla igenom så det blir imorgon dom dyker upp hit! Orkar inte sitta uppe halva natten och sova bort hela dan imorgon då jag skall på torsdan upp tidigt till stan! Hoppas ni förstår men jag har inge lust att va vaken halv natten då jag också behöv sömn. Men imorgon är jag ledig hela dagen så då dyker dom upp. Tyvärr! Sorry, jag lovade idag men har inte tid att vara uppe hela natten och jag är int alls på humör just nu. Panikångesten har överanfallit mig.
Nu ska jag gå och ta lugnande (medicin) och sen sova!

Sov gott! :)

En bild som inte behövde fixas på! Hanna blåser såpbubblor! :)
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!