I bussen på väg till Vasa.

När ni läser detta sitter jag i en proppfull buss med massa människor som är på väg till evenemanget EC 2011 som ordnas i Vasa! Här i bussen har vi det bra och umgås med våra vänner! På kvällen nångång (tid=?) anländer vi till Vasa och låter människor hoppa av vid logimentet. Dom kommer bo i en skola under domhär fyra kommande dagarna medan jag,Hanna&Kesia kommer bo på hotell så vi har helt egen "hytt" för oss". Efter att vi släppt ut människorna som skall sova på logimentet far vi vidare med bussen till hotellet och för våra saker till vårt rum..
Dehär kommer bli en awesome helg känner jag på mig! Jag har reflexskärmen med mig för säkerhetsskull och en dagens outfit bild får ni till bloggen ikväll när jag anlänt till hotellrummet.


OBS!Tidsinställt inlägg.



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!