Hur min Zumba gick?

Tänkte berätta er för hur gårdagens zumba gick och den gick faktiskt jättebra! Alltså jag kom in dit och så var det lite uppvärmning först och mittiallt kom igång och man fick ju bara följa med så gått det gick och hitta rätta stegen snabbt... Var ju inte riktigt zumba för nybörjare men man får hoppa in när som helst men det gick faktiskt rätt bra till min förvåning!
Snabbt gick det, men bra! Jag har ju varit på några andra danskurser förr som varit fartfyllda så jag hade antagligen en liten fördel där! Jag failade inte alls fast jag trodde det. Det kändes mest i magmusklerna på zumban men det var det värt. Var så fartfyllt att man blev helt svettig om kroppen så blev dethoppa in i duschen när jag kom hem och sen fotade jag kläderna jag klippt ihop själv av mina gamla kläder som ni kan kolla på inlägget under.

Nu är det sovdags så gonatt! (:

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!