Gonatt.

Vet int vart usb-kabeln till kameran e så söker upp den imorgon då jag har mera tid.. är helt slutkörd och trött så nu blir det sängdags för min del.

Utser 2 veckans bloggvinnare imorgon kl 23:00 (svensk tid) så ni har tid på er ännu hela morgonen,dagen och av kvällen imoron så passa på att vara med för er som int anmält er. För att vara med MÅSTE  ni skriva en kommentar på ett annat inlägg,klicka HÄR för att komma dit!  OBS! Kläderna jag laddat upp som jag lade som tidinställda inlägg så är inte sånt jag köpt utan sånt som man skulle kunna ha! Hade blivit missförstånd för vissa...

Good night,sleep tight!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!