Efter packning&röjning&städning...

så blev jag klar! Försökte hitta nersattskuponger till Hesburger (det är liknande som Mcdonalds för er svenskar som kanske int vet va de är :) ) så sökte igenom lådor och skåp men utan resultat men jag klarar mig, är ju endå int så dyrt där på matstället! Tog över en timme att packa resten&städa så att det inte ser ut som ett bombnedslag när jag kommer hem på söndag xD Efter röjningen&medan jag sökte efter kupongerna blev ju det helt jättestökigt men att städa genast efter sig så gick det ju galant.

För att inte göra min blogg off i 8 timmar imorgon kommer jag göra fler tidsinställda inlägg till er bloggläsare så ni har nåt att läsa om! :D Ha en fin påsk allesammans!


Bilderna är från google!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!