Dusch&städdag!

Har inget annat bättre för mig så tänkte städa rummet idag och på samma gång gå igenom saker&kläder som jag int behöv längre som kommer att säljas! Kommer att komma upp på bloggen! Senare idag kommer det upp en video på mina kläder&annat jag köpt inom dom närmaste veckorna och varifrån! Vet att jag kan likabra fota allt men det går lättare att filma och plus att det är personligare genom film!
Men före det skall jag hoppa i duschen och sätta hårinpackning i håret! Ha en bra söndag allihopa!


Kommentarer
Postat av: sarah

va heter fonten du har på texten?

2011-04-03 @ 16:30:58
URL: http://moisarah.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!