Day 18- Idag har jag....

Varit ute och äta med pappa, mellersta brorsan Basti till harolds, ett bra matställe i Ekenäs.Vi alla beställde wienerschnitzel med franskisar förutom att jag valde klyftpotatisar istället.  
Jättegod mat var det, MUMS!
När jag kom hem satte jag på playstation 2 och sjöng lite singstar och nu känner jag mig som en värre uppsvälld ballong!

Bilder från idag;




2 bilder på min uppsvulna mage;

 

Visst ser man gravid ut? xD
Det enda som skiljer sig är att min navel har inte dragit ihop sig som de brukar göra i en viss månad då man är gravid...


Kommentarer
Postat av: cami

ojdå haha den blev ju stor :D



sv: ändrade det i kodmallen, finns ganska i början, vid "title" (med < klamrarna runt)

2011-04-02 @ 21:05:31
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!