Dag 17.

Oj har glömt bort helt och hållet att jag har kvar av 30 dagars listan som jag påbörjade med för några månader sen! Nu får jag nog ta och skärpa mig!

Mitt favoritminne med min familj;

Egentligen finns det fler, men här är en som är samma varenda år då hela familjen bodde tillsammans;

Sen jag föddes har jag&hela familjen rest med vår husvagn varenda år 1-3 ggr per år överallt i Finland i 1-3 veckors tid och det var så härligt,fina minnen, alla samlade! Saknar den tiden då man fick uppleva sevärdheter, se olika städer&byar,matplatser,olika campingplatser m.m.  Så härligt! <3

Kommentarer
Postat av: annsoh

Vad kul att du är med i dagens blogg! :D

lycka till puss annsoh! :D

2011-04-01 @ 17:39:02
URL: http://annsoh.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!