Vinter mitt i hösten.

Burr. Det är kallt, minusgrader i mitten av oktober och det känns som vinter. 
Vinter utan snö.
Jag fyller om 10 dagar, och inte vill jag ha någon snö på min födis. Nej tack! Isåfall blir det en annorlunda födelsedag men på min födelsedag skall jag till Svartå slott, kommer bli nice och skall fota en hel del där sen som kommer att komma upp till bloggen då. Men det är ett bra tag tills dess, så nu skall jag berätta lite om dagen ;

Varit till simhallen med 2 tjejer (3&6 år), och deras mamma var också med :) Efter att vi simmat i ca 3-4 timmar så lagade vi oss klara och for hem till dom och åt pizza och där hemma hos dem väntade också barnens pappa och tjejernas lillasyster Maisa som är under 1 år, hon är så gullig! Ler man mot henne ler hon tillbaka och denna månad har hon börjat kunna gå så hon sprang hela tiden mot mig och "föll omkull" med flit, så god<3
 
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!