Tired.

Usch vad jag e trött, halvsover framför datorn nästan (x
Jag avskyr läkaren som int kan sin sak. Har fler olika mediciner jag måst äta för att hålla mig frisk och läste på bipacksedlarna idag och jag har såna mediciner man int får/bör inte blandas ihop pga att effekten kan bli annorlunda och det borde ju läkarn veta tycker man innan de ordinerar nå' slags medicin åt en men nehej, tydligen inte! Imorgon skall jag nog ta upp det med läkaren och få det upprett. Idag har jag varit ute och fotat en stund, sett på tv,färgat håret och funderat kring livet. Imorgon tillbaks på rehabilitering.

Här till slut 3 st foton av x-antal bilder jag fotade idag;


Outfit: Munkjacka - Seppälä 15 euro (150kr )(Finland)
Tricot byxor - Second hand
Boots - Seppälä 50 euro (500kr)(Finland)
Min nya hårfärg! ^^
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!